April 27, 2024, 12:16:22 pm

News:

Unlogical names will be denied acces. Check your mail/spambox!


Starten met DSR in Etten-Leur

Started by the cosmic gate, April 12, 2014, 09:07:30 pm

Previous topic - Next topic

The Cosmic Gate

Hier de waardes na het verwijderen van kalk reactor, alles exact gecorrigeerd zoals op sheet . Nu 4 dgn wachten :
I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting

The Cosmic Gate

July 17, 2014, 09:14:22 pm #91 Last Edit: July 17, 2014, 09:33:53 pm by The Cosmic Gate
Na 4dgn:
Kh:4
mg:1320
Ca: 440


Kwam af van (voor correctie):
Kh:8.9
Ca:459
Mg: 1230
I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting

The Cosmic Gate

Na


Voor


Moet ik nu :
Kh correctie na 4 dgn - kh correctie voor= .../4 (7.5. - 0.75 = 6,75 / 4 = 1,6875 gr per dag) uitrekenen ?
Als zo is,hoe dan weer naar ml ?

I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting

The Cosmic Gate

Of is het nog handiger moet ik deze waarde /4 :
I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting

The Cosmic Gate

Gisteren avond alvast alle oplossingen gemaakt : Ca / KH / MG , wat me opgevallen is , is dat inderdaad Ca behoorlijk warm kan worden , maar nu het een nacht heeft gestaan het best al een bezinksel geeft in de oplossing ? Is dit normal / de bedoeling ?
Heb gelukkig nog niks in de doseer containers gedaan, dus kon het vanmorgen nog een keer flink door roeren en schudden totdat het weer geheel opgelost is.

Overigens heb ik de oplossingen gemaakt , maar dan de helft van alles ( voor Ca zat er ook niet genoeg in DSR250 start pakket )
I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting

glennf

Dit dagboek blijft onbeantwoord omdat er vragen gesteld zijn via diverse media, waardoor ik het overzicht kwijt bent.

Nu je een dagboek op het info forum geopend heb , ga ik uitsluitend daar de vragen beantwoorden.
De verwarring is nog groter omdat je onder verschillende onsamenhangende namen binnenkomt nl.
...Ettenleur, cosmic... en pim....

Voorheen zou ik dit kunnen onthouden, maar vergeet niet dat ik momenteel een breed publiek helpt.

Daarom zijn er structurelere vorm van communicatie vereist.
Ik verwacht  dat men de topics goed leest , want alle info staat er al.

Gerichte vragen stellen op de betreffende topics helpt mij om de overzicht te handhaven, maar ook andere lezers om de onderwerp te begrijpen.

Bedank voor je begrip...

greetings, GlennF


The Cosmic Gate



Quote from: glennf on July 20, 2014, 12:11:40 pm

De verwarring is nog groter omdat je onder verschillende onsamenhangende namen binnenkomt nl.
...Ettenleur, cosmic... en pim....


Dat is wel heel vreemd hoor, heb overal dezelfde nickname ! En woon overal in Etten-Leur, en mijn echte naam is al meer dan 30 jaar Pim :) waar krijg je de verwarring door ?
I am Optimus Prime, and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars: We are here. We are waiting

glennf

July 20, 2014, 11:39:58 pm #97 Last Edit: July 20, 2014, 11:56:37 pm by glennf
Quote from: The Cosmic Gate on July 20, 2014, 08:52:35 pm


Quote from: glennf on July 20, 2014, 12:11:40 pm

De verwarring is nog groter omdat je onder verschillende onsamenhangende namen binnenkomt nl.
...Ettenleur, cosmic... en pim....


Dat is wel heel vreemd hoor, heb overal dezelfde nickname ! En woon overal in Etten-Leur, en mijn echte naam is al meer dan 30 jaar Pim :) waar krijg je de verwarring door ?


greetings, GlennF


Meeste mensen kiezen hun naam..

Echte naam pim xxxxx
Forum naam pimx
Dagboek pims aquarium....

Das makkelijker onthouden.
Zeker als je 100+ dagboeken wilt bijhouden......

Daarom het verzoek om maar op 1 plek vragen te stellen en niet op mail, pb, dsrreefing en info forum tegelijk.

Het helpen van mensen om er iets leuks van maken is iets wat ik graag doet, maar het moet wel leuk blijven:)

Dus daarom nu afspreken dan je vanaf heden alle vragen op het info forum doet.
En ik deze dagboek afsluit

http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=138517